You lose, not me.

Det är många som tjatar om att jag ska uppdatera, och nu har jag gjort det. hoppas ni är nöjda. Jag skiter i vad andra tycker, jag skiter i om jag skriva för mycket känslor i min blogg, jag skiter i om folk kommer skapa falska rykten nu. Det är så i denna staden, eller det är nog så överallt. Men i alla fall, jag kommer att uttrycka min känslor hur jag vill och ingen ska få förstöra.

Och jag tänker inte satsa på en kille nu, för er som undrar. Dels för att jag fortfarande älskar K, varken han eller jag har slutat älska varandra, även om han får många att tro det ;) och jag vill inte ha en pojkvän nu, det passar inte efter allt som hänt. Jag har haft en pojkvän i hela mitt liv och nu får det vänta ett tag innan jag ens vågar ge mig in i ett nytt förhållande. sånt skrämmer mig hähä.
Jag ska ta tag i min skola nu, fixa min framtid. Jobb, SEN pojkvän och allt det där.

Kommentarer
bella

ta allt i din takt hjärtat!:)



2010-08-15 @ 21:31:38
Anonym

älskaaar din blogg!



2010-08-15 @ 21:40:18


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!