TORSDAG

Vi försov oss till mötet, men det gjorde inte så mycket. Hon fick en ny tid imorgon runt 1 tiden och då är vi redan i skolan. Vaknade runt 11 och fixade oss snabbt, åkte till skolan och pratade om val och partier. Sen hade vi engelska med en riktigt skön skåning haha, riktigt roligt var det. Efter skolan tog vi en sväng till klocket och hämtade busskort, gick till willys och sen hem till rose. Satt på hennes baksida, käkade och prata. Efter ett tag gick jag och viccy i regnet till spårvagnen, nu är vi hemma hos mig och ska snart städa mitt rum lite. Sen får vi se vad som händer, film eller något skulle jag tro haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!