TISDAG

Somnade med huvudvärk och vaknade med huvudvärk, men hade ändå inget val. Var tvungen att gå till skolan ändå, måste sköta mig. Jag och viccy gick ner till apoteket innan skolan och köpte migrän/värktabletter för att mamma tror att jag har fått en lätt migrän med tanke på att jag har ont i huvudet för ofta och jag har spytt av det två gånger.

efter apoteket skulle vi ta spårvagnen till skolan men fick reda på att alla spårvagnar stod stilla pga strömavbrott så efter 20 minuters väntan på spårvagnen började vi promenera haha. efter skolan tog vi bussen till klocket och sen tillbaka hem till mig.

vi har precis käkat kyckling hähä, och nu ska vi vänta på min bror sen ska vi kolla på massor filmer! hörs senare :)

Annonser från BloggPartner

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!