TACK

fan vad jag jag blev över att logga in denna gången, ni är så söta. tack för alla kommentarer och jag ska vara stark. nu är jag tillbaka och jag kommer som sagt skriva alla (eller det mesta) bra och alla tankar/saker jag är med om. tack ännu en gång, ni är så fina, varenda en utav er ♥


sitter just nu hemma hos rose med några vänner, har kollat på film och snart ska vi ut en sväng och kolla läget. tråkigt nog hände ytteligare en jobbig sak idag men vi får hoppas att gud är vid vår sida. Jag tror på honom och han ska hjälpa mig och alla de andra som har det tufft...


med detta säger jag god natt så hörs vi imorgon! puss på er..

Kommentarer
ida

du är stark! och jag tycker du gjorde ett bra val även om det var svårt



2010-08-16 @ 16:13:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!