svar

yasmin: Du verkar redan ha kommit över ditt ex? Kan du inte berätta hur han var mot dig?

svar: Nja, så fort går det nog inte. Eller jag vet inte. jag tänker inte på honom som jag brukade, är inte ledsen, känner mig illamående av att tänka på oss bara, men jag ångrar ingenting för jag lärde mig något utav det.

Hur han var mot mig? De första månaderna var han en ängel, han var nästan jämt söt och försökte få mig att skratta hela tiden. Sen började han tro att han hade makt över mig och sa: du får inte göra det, inte det. Vi bråkade rätt ofta. Saken är den att framför andra vill han leka att han hade kontroll, att han var mannen, att han bestämde . Men när han bara var med mig var det han som tog tag i min hand, det var han som gav mig en puss, det var han som sa jag älskar dig (jag har nästan aldrig sagt det före honom). Det är en sån där vilsen kille som inte vet hur man ska bete sig. En sån kille som behöver skakas om för att komma på fötter igen. En sån kille som inte vågar visa känslor framför andra för att han är rädd att bli kallad för rövslickare.

Jag lärde mig något av detta förhållandet i alla fall.
Min framtida pojkvän och jag ska kämpa mycket mer för varandra, visa kärlek inte hat. Inte höja rösten mot varandra och framför allt kunna prata ut! Och han ska verkligen inte tro att han kan bestämma över mig. Jag har ett eget liv också.

Kommentarer
Anonym

hur menar du att han bestämde över dig kan du berätta hur



2010-08-21 @ 01:40:54


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!