ONSDAG

HEEEEEEEEJSAN ALLA SÖTA!
idag började vi som vanligt runt halv 1 och det ska vi göra i tre veckor framöver. Efter skolan tog jag och viccy spårvagnen till stan, köpte örhängen. sen gick vi hem till mig och åt, nu sitter vi här. ska strax åka upp till klocket en sväng, viccy behöver hämta lite kläder och sådär och sen ska vi träffa tony en snabbis som är tillbaka i norrköping!!! sen ska vi hem till mig och kolla på film.

imorgon ska vi upp tidigare för viccy ska på ett möte runt 11.. huhu ;( skriver senare, puss.
Annonser från BloggPartner

Kommentarer
dee

äkta vän det där.

förresten, vem är tony? :O så spännande haha jag har inget liv.



Blogg: http://denisow.blogg.se/
2010-08-25 @ 19:53:28


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!