Natt blogg

De flesta sover säkert med tanke på att det är skola imorgon. Själv sitter jag vaken, är sjuk. Känner mig hängig och mår illa. Stannar nog hemma imorgon (vi har inte fått vårat riktiga schema än, så jag förlorar inget på det ändå) och tar det lugnt. Sen på tisdag är det bara att köra på som vanligt. Gör inte så mycket, viccy la sig precis. Är inte ett dugg trött.. Sitter och tänker på allt möjligt. Imorgon kommer vi få ett besked, jag hoppas det är positivt.. Annars kommer jag få gå runt och tänka ännu mer, må sämre och sånt där. Gillas inte!

Nej, nu ska jag sluta babbla på. Säger god natt nu, puss puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!