MÅNDAG

almedina: tack !!!!!!!! du är så jävla söt haha, "började nästan gråta" hahahaha. ta hand om dig <3




Det är alltid sorgligt när något så vackert tar slut men kärlek kan även förvandlas till hat och det är då personen är otrogen... men du verkar vara en stark tjej! kanske en sjuk fråga men hur fick du reda på att han var otrogen? De flesta killarna tror jämt att deras tjej ej kommer få reda på det men där har de verkligen fel. Keep your head up girl, du förtjänar en kille som har ögon BARA för dig och som du skrev, ALLT KOMMER TILLBAKA. What goes around comes back around.

svar: sant sant, de tror så mycket om sig själva. dom tror verkligen att ingen får reda på det. men det är bättre att vara ärlig för sanningen kommer alltid fram. jag fick reda på det av en kompis och konfronterade honom. han erkände och grät som en liten bebis..



vaknade upp hemma hos rose för en timme sen. fattar ni eller? haha..  snart ska jag väl ut och möta viccy tror jag. antingen sover hon hos mig inatt, eller så ska vi vara barnvakt. vet inte än. hade en skön kväll går i alla fall. hörs senare! :) tack för att ni läser min blogg varje dag, det betyder.

Kommentarer
Anonym

Jag förstår hur du känner, om jag var på din plats så hade jag huggit av brudens ben så han måste böja sig för att kyssa hennne, haha nej men det är så man känner efter att något sånt hänt, och som du sa man känner sig sämst i världen som om man inte duger..



2010-08-19 @ 20:28:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!