MÅNDAG

Dagen började med att jag och viccy åkte till skolan, fyllde i papper och sådär bara sen åkte vi till stan för att lämna in en telefon men hittade inte kukaffären haha, så vi åkte hem till mig istället. käkade och sen åkte vi till viccys pappas kompis en stund. därefter tog vi cykeln till klocket, lämnade den hos viccy och promenerade till verro där vi träffade lite tjejjor, pratade o så. efter nån timme gick vi till willys och nu är vi hemma hos mig. blir att kolla på film och käka chips/dip hähä :D

hon sover här inatt och hela denna veckan börjar vi halv 1, perfekt!

vi sitter och disskuterar hur man säger denna, detta, den här, den där, den chara.. haha

min födelsedag.


(EGGE SER DU TÅRTAN?? BARA FÖR DIG)























Annonser från BloggPartner

Kommentarer
egz

TACK FÖR TÅRTBILDEN HAHAHAH<333



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-08-24 @ 22:56:48


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!