Lördag

Shit! Hann aldrig att skriva igår. hoppade in i dushen lite fort och sen kom viccy, hennes pappa och syskon och hämtade mig så åkte vi till klocket. hem till tessi för hon fyllde år, grattis gumman! Det var rätt sköna människor där, förutom vissa fjortisar som vill skapa drama. kastade ut den bunten ur lägenheten, sen var det riktigt lugnt och bra :)

har ingen aning om när vi gick hem till viccy. sara sov här med oss hähä. idag vaknade vi runt 12. trodde jag skulle få sova längre men viccy smaskade cheeze balls vid mitt öra... hahaha.

Idag ska vi jobba, vi ska hjälpa viccys pappa att stoppa raggarbilar haha. ingen aning om vilken tid. 6-8 tror jag. aja, hörs senare! Måste hem och dusha och sånt där. pusspuss

just det, grattis syrran på namnsdagen, Suzan Leyla :)


Kommentarer
chesbollsen

AHAHAHAHAHAHAHAHAHA smask smask grr HAHAHAHAHAAHHAHA sköt duscha elle din lilla pulla finta AHAHAHAH



2010-08-28 @ 15:55:47


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!