LG - LIFE´S GOOD!

life´s sweet, nanananananaaaa life´s sweet.

Haha jag och viccy har riktigt kul här, pratar med olika dialekter. Vi la oss och sov förut i en och en halv timma, ovanligt? nae, ni har börjat bli vana hahaha. Snart ska vi kolla på film som jag också har skrivit om tusen gånger. vi kollar aldrig klart hela filmen utan blir för sega och lägger ifrån oss datorn och stänger ögonen en stund haha.

Men nu har vi sovit och vi har 2,5 film framför oss. Detta blir nog det sista inlägget, vi hörs imöörröön.. (fucked up dialekt) HAHA




Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Gresa

Jag tycker att du är riktigt jävla stark som har gått vidare. jag tycker att du har det dära modet som inte alla har. Du förtjänar någon bättre om han var otrogen mot dig och inte vågar visa sig mindre manlig för att försöka få tillbaka dig. jag tycker att det är fel att kämpa en dag sen skita i det resten av dagarna. det du gjorde var starkt. att du verkligen tog upp telefonen och frågade honom om han ville det här. du ska absolut inte må dåligt för att det inte är ni. absoluuut inte! du är en vacker kvinna med mycket saker att visa världen, låt inte någon '' bad boy '' som han uttnytja det. jag har själv varit i din sits, fast inte det med svartsjuka. och jag blev riktigt illa behandlad. jag mår bättre än någonsin idag pga att jag tog steget och gick vidare. jag ser att du har det bra med dina nära och kära, det är riktigt bra! fortsätt så, ta vara på livet. jag menar det är inte alla som får en andra chans och leva livet. vissa blir kvar med den dåliga livet ut. och vem är han att styra över dig? vem är han att kontrollera dig? din mamma födde dig för att du skulle leva inte för att han skulle leva åt dig. och vem är han att tex kolla din mobil. det är DIN mobil inte hans. allt det där är bara trams och skitsnack. du gjorde bra som gick vidare, och må inte dåligt i en sekund över att det inte är ni. du är bättre än han, låt han inte trycka ner en sån vacker kvinna som dig. Jag bor föresten i linköping, du kommer säkert ihåg mig från förr :) om du någongång känner för att prata ut elr bara ha en ny vänn. så ställer jag mer än gärna upp. ha det bra vännen, kom ihåg du förtjänar bättre!



2010-08-25 @ 22:35:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!