JERRY SPRINGÖÖÖÖÖR

svar: haha tro mig han har för mycket luft. men ingen känner honom lika väl som jag och ensam med honom är han sådär puttinuttig bäbis. det är det som är problemet, dubbelmoral HAHA.. aja, fuck honom nu :)



jag och viccy har precis käkat majskolvar HAHA. riktigt gott faktiskt. Om tio minuter börjar jerry springer och det håller på ända till kvart över fem. klart som fan vi kommer titta hela natten med tanke på att vi har sovit som två björnar tidigare idag :)

JUST DET.vad sägs om min nya design då? haha. jag gillar den starkt!

vi hörs säkert senare. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS









bro's before hoe's ♥ LOVE YOU!

Kommentarer
ägzona

1. SNYGGA SKOR!!!!

2. säxig design :D



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-08-18 @ 12:42:16
ida

Så jävla räääääättt. bro's before hoes!



Blogg: http://idavakili.blogg.se/
2010-08-18 @ 23:53:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!