blod för fulla muggar HAHA..

Viccy vaknade 6 imorse och hade värsta mensvärken, var tvungen att springa upp och hämta en tablett, sen tvingade hon med mig på toaletten för att kräkas. Hon frös och var nära på att svimma. Sen gav jag henne tabletten och då somnade hon till slut. Sen när mamma väckte oss kände jag att jag hade mensvärk, min lingonvecka startar idag... haha. Så vi skippade skolan.

Måste tillägga att denna veckan kan bli hård, mitt humör svänger som jag vet inte vad :P

Nu har vi i alla fall ätit frukost, tagit en varsin värktablett hahahaha och ska strax klä på oss för att gå till viccys pappas jobb och sen vidare till en tattuerare, viccys bror ska tatuera sig :) hörs senare!

Kommentarer
ciiz

nej ursh va jobbigt ! treo brukar funka för mig.



Blogg: http://ciiiiz.blogg.se/
2010-08-31 @ 14:56:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!