bara för att





Smeknamn: selma, sempan, sleeman, idiot, handikapp m.m....

Låt som när du är ledsen sörjer till: olika

Beroende av: cigg och leppsyl

Vad tror folk om dig? De som inte känner mig tror oftast att jag är en kaxig bitch. De andra tycker jag är världens snällaste med attityd HAHA..

Stämmer det? de som känner mig har rätt.. men är kaxig mot de jag inte känner så dom har väl också en aning rätt skulle jag tro hähä

Vad får du oftast komplimanger för? mitt hår och mina ögon.

Hur imponerar man på dig? vet faktiskt inte

Brukar du skratta för dig själv? hahah ja.

Var bor du? Norrköping

Trivs du där? Ja !

Hur svarar du i mobilen? hallå?

Vem ringde du senast? min mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: har vi broccoli hemma hahahaha.

Antal timmar sömn inatt: jävligt många.

Sov du ensam: nej!

Brukar du komma i tid: nja, olika.

Vad tycker du om fötter: HATAR FÖTTER.

Vad saknar du: min pappa

Hade du en bra kväll igår: som fan!

Favorit dryck på morgonen: juice, oboy

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00.00-06.00

Är du blyg? ibland

Sysslar du med någon idrott: nej.. skrattar så jag dör ibland bara

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jag skulle pissa, och sen gå till mig(selma) och se hur killen såg mig ifrån sina ögon.

Är du nöjd med ditt liv: nöjd och nöjd, man kan aldrig bli riktigt nöjd.

Är du bortskämd: absolut inte!

Vad gör du i morgon: you never know

Vad är det värsta du vet? mörker och droger

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja.

Vad är det finaste du fått? kärlek

En speciell dag du minns: finns många speciella dagar jag minns.

Du samlar på: inget.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: viccy, rose, hanna

När grät du senast: För någon dag sedan.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ge en stor del till var och en i min familj och bjuda mina vänner på en fet utomlandsresa de aldrig glömmer!

Vill du gifta dig: ja!!!!!

Vill du ha barn: ja 3 st.

Är du musikalisk? njaa.

Biter du på naglarna: nej!

Kommentarer
Kimberly

Hahahaha, ja men minns du inte alla gånger vi såg hajfilmerna HAHAHAHAHA OCH DU LIVRÄDD!!!



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2010-08-18 @ 06:37:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!