Augustifesten och rix fm

Nu har vi dushat, ska strax klä på oss och fixa oss lite fort. runt kvart över sex ska vi möta lilla lindutt och röra oss ner mot stan för att kolla på rix fm festivalen, hahaha. senare får vi se vad dagen har att erbjuda. blir väl att gå runt på stan som igår och att kolla på fyrverkerierna klockan 22.00 hähä!


nu är det bara två dagar kvar tills jag fyller år. kommer bli en riktigt skön kväll. jag kanske är tjatig, men längtar som fan HAHA. har gått runt sen igår och bombat huve "JAG FYLLER ÅR IMORGON HÄHÄ"

tog lite bilder ifrån lindas blogg.

Emelie, viccy och jag - laaaaaaaaast night




Kommentarer
dee

fattar nt, har jag missat något? xD du fyller väl år den 21? imorgon på lördag?



Blogg: http://denisow.blogg.se/
2010-08-20 @ 16:57:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!