21 augusti

HEJ PÅ ER ALLA SÖTA. idag är jag glad! :D dagen började med att mamma skulle slita upp mig från sängen kl 11.00 för att vi skulle till stan. men självklart var jag för trött "jag orkar inte.. gå själv" så sa hon: men kan du komma upp nu till köket..(hon verkade ivrig) och där ute i köket hade hon köpt massor rosor och så var de pengar på dom, tack älskade mamma! ♥

vi gick till stan och köpte lite nödvändiga saker sen så gick vi hem och åt och nu sitter jag här, ska strax möta viccy, sen städa lägenheten ;( haha.. tonight's gonna be a good night ;) och tack ännu en gång för alla ytterligare gratulationer! ♥

Annonser från BloggPartner

Kommentarer
Anonym

visa bild på din mamma! :)

din blogg är underbar



2010-08-21 @ 13:20:30
Kimberly

Grattis världens bästa Sempan! :) <3



Blogg: http://kimberlyl.blogg.se/
2010-08-21 @ 15:37:33
dee

neh, du sa i torsdes att du fyllde år imorrn, asså igår hahah fattar du? låter helt wack, jag vet.

förresten, snygg jacka. har med tänkt att köpa den. du vet, H för Halmstad ;)



Blogg: http://denisow.blogg.se/
2010-08-21 @ 16:38:17


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!