tråkigt

10 frågor om dig själv


vad heter du - Selma
några piercingar
- näsan och öronen
vad har du på dig just nu - mjukis och tjocktröja
vilken årstid är bäst - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig
- vakna upp med bebis
vad tycker du mest om hos dig själv - personligheten och ögonen
vad är du bra på - att vara envis
vem älskar du mest på denna jorden - familjen, mina närmaste vänner och min älskade Kastriot
sover du hellre själv än tillsammans med någon - med någon

10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig - hanna
vem är den roligaste av dina vänner - hanna och viccy
vem är snyggast av dina vänner - snyggast vet jag inte, alla är snyggast på olika sätt
vem är mest partyprisse - viccy
vem är den du helst har filmkväll med - hanna eller kastriot (ja, han är min bästa vän också)
vem av dina vänner är mest elakast - rose
vem tar du med dig om du tar med dig någon - hanna

 

10 frågor om idag


vad har du gjort - varit med tjejerna
har du varit glad idag - ja
har du varit ledsen idag - nej
har du gjort något bra idag - haha, vet inte?!
vad ska du göra nu - umgås med hanna
har du gjort något dåligt idag - nej
vad har du ätit idag - köttfärssås och spagetti
har du duschat idag - ja
är du trött nu - sådär
vad händer imorn - ingen aning

Kärlek


har du kysst någon idag - nej :(
har du kysst någon de senaste 48 timmarna - nej :(
har du ett förhållande - ja ♥
har du varit otrogen och om ja, varför - nej!!
är du romantisk - haha.. tror inte det.
är du svårflörtad - bror på.
har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång - ja
vill du vara singel eller ha ett förhållande - förhållande
är du en bra pojk/flickvän - JA!
hur många har du varit kär i - jag har bara haft en riktig kärlek och det är KASTRIOT
vem sov du senast bredvid - hanna



Vem - Vad


vem ringde dig senast - bebis
vem ringde du senast - bebis
vem sms:a till dig senast - bebis
vem sms:a du till senast - bebis
vem står dig närmast - familjen
vem kysste du senast - bebis
vem hade du känslor för senast - bebis
vad är det bästa du vet - att få vara med min älskling och att mina nära och kära mår bra
vad gör dig arg - falska jävlar!
vad gör dig glad - familj vänner och kastriot
vad är du beroende av - cigg
vad har du för favorit program - pedros ande och andra avenyn
vad har du svårt med - erkänna att jag har fel (jag har alltid rätt) HAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!