TORSDAG

hej =)
idag vaknade jag och viccy runt 9 tiden, vi käkade och drog till skolan, sen hem till mig och sov. haha som igår. sen kom hanna hit efter att vi vaknat, drack kaffe och satt i köket med mamma bara. senare promenerade jag och viccy till ektorp för att hennes pappa var där, så åkte vi med han till klocket. gick till willys, köpte nötter och coca cola sen mötte vi bella och satte oss och snackade oså, som vanligt haha.

kom hem för typ en timme sen, har precis käkat. pratade lite med älskling i telefon nyss. idag är det bara 12 dagar kvar. miss my baby ♥ nu ska jag läsa lite bloggar och sådär. puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!