TORSDAG

dålig uppdatering jag vet. vaknade och drog till skolan med viccy, sen ner till stan för att se om dom hade fått in converse, men det hade dom inte. så jag och viccy, mamma och pappa åkte till maxi och gick igenom alla butiker där, men ingen hade där heller. funderade ett tag på ett köpa slim modellen, även att jag inte tycker om den. men direkt när jag skulle göra det, sa älskling att det fanns i herrljunga, min storlek och vita så han köpte dom till mig därifrån istället. hähä, på tisdag får jag min älskling och mina älsklingsskor :) tack bebis ♥

efter det skjutsade pappa oss till vilbergen för att sola och nu vaknade jag precis, vi kom hem och vilade en stund haha. viccy har precis åkt hem. nu är det äntligen helg, fan vad skönt och efter helgen.. vem kommer då? jo bebis :D .. och skorna HAHA. tisdag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!