sorry

förlåt för dålig uppdatering, har inte ens orkat starta datorn idag, förns nu. kom precis hem ifrån klocket. sitter just nu och käkar haha. jag och hanna vaknade runt 2 tiden, sen vid 4 ville jenni att vi skulle komma till klocket så vi tog såprvagnen dit. satt ute med tjejerna och bara hade kul som vanligt :)

jag måste säga att jag grät igår när vi kollade på filmen haha, skit bra film verkligen.
A walk to remember.

nu ska jag inte göra så mycket, hanna kommer nog hit snart. som vanligt hähä

Kommentarer
Marigona

SÅÅ JÄÄVLA BÄST E DEN FILMEN GUUD !!



HAHA :)



Blogg: http://maarigona.blogg.se/
2010-04-09 @ 01:55:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!