SÖNDAG

hej hej bloggen. jag vaknade för ca en timme sen. jag och viccy skulle ju sola idag, men dom stänger kl 15.00 på söndagar och viccy har inte vaknat än, så jag vet inte om vi hinner. pratade även i telefon med bebis en stund när jag vaknade, han ringde mig sötnosen. nu är det bara 2 dagar kvar!!!! kan inte fatta det hähä :blush: ..

almedina jag råkade radera din kommentar, men jag gick bakåt och fick med dina frågor så du vet! haha


jag gör inget speciellt, svarar på lite frågor som jag fått haha, ni är för söta. och så dricker jag kaffe, men det är inget ovanligt.

fortsätt att fråga lite i frågestunden, svaren kommer upp senare idag. TROR JAG! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!