somnade visst

evelina:

Fint! undrar bara, har ni fortfarande distansförhållande? isf hur långt? jag undrar för att jag själv har de, och kul och läsa en blogg som också har de, man känner liksom igen sig. Kram

svar: ja, vi har fortfarande distansförhållande. haha, jag vet inte hur många mil det är, men han bor utanför Göteborg och jag bor i Norrköping, så vi är några timmar ifrån varandra. jaha okej, var bor du och din kille då? :) puss puss



jag vaknade nyss, fan vad skönt det var att sova. sitter just nu och dricker kaffe och äter kex hähä, väntar på maten. undra hur jag kommer lyckas somna inatt, inte bra att sova under dagen men fan vad skönt det är!

Kommentarer
evelina

Jag bor också i Norrköping och han i gävle :) så det är en bit, ca 4timmar med tåg. men det är helt klart värt det =) puss!



2010-04-21 @ 19:03:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!