ONSDAG

vaknade kl 9, tog spårvagnen med viccy till skolan, det stod matte på schemat men bosse (matte läraren) var inte där så vi hade engelska istället. nu ska jag bara repetera sen är det prov och så är jag klar med engelskan :) för härligt.

är egentligen riktigt irriterad, men orkar inte vara det.. vill vara glad. jaja. 6 dagar kvar tills baby kommer ♥

haha förlåt att jag inte uppdaterar med bilder, men orkar inte ta kort och har inget att ta kort på heller för den delen, för jag ser ut som hej kom och hjälp mig.

mina skor har kommit, men mamma säger att jag inte får hämta ut dom förns imorgon (det stod det på sms).. men jag ska övertala henne att gå ner i SNÖSTORMEN till stan endå och försöka :) och japp, ni hörde rätt. det är regn/snö här.. dock smälter det ju lika fort med tanke på att det plusgrader ute. men ändå, vill inte ha äckliga pölar ute :(

Kommentarer
amanda baskin

messa mig när du ser det här, viktigt <33



2010-04-21 @ 16:00:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!