MÅNDAG

idag vaknade vi runt 9 tiden, skolan, slutade vid halv 12. tog spårvagnen till stan, bussen till vilbergen och så solade vi. FAN vad varmt det var ute idag! vi tvekade inte på att promenera hem ifrån solningen alltså. skit skönt var det! när vi kom hem gjorde vi lite nudlar, sen kom hanna en stund. satt i köket och drack kaffe. sen så gick hanna hem och jag följde viccy till hållplatsen. när jag kom hem gick jag och la mig i min säng och somnade haha. vaknade för en liten stund sen. nu sitter jag och käkar rostade mackor hähä. mamma har inte gjort mat :/ jag är skit hungrig..

och vem kommer imorgon? vem kommer imorgon :D:D:D:D:D:D

MIN ÄLSKLING, KASTRIOT ♥♥♥♥♥

och idag är det faktiskt 4 månader. puss på dig hjärtat, jag älskar dig.

jaja, vet inte vad mer jag ska säga. hörs!

Kommentarer
Egz

OMG GRATTIS GUMMAN!!!



är så glad för din skull :$ ska fan skriva ett grattis-inlägg till er hahahaha :$



och tack så mkt babe, finns här för dig med!! <333



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-04-26 @ 18:51:00


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!