MÅNDAG

hej bloggen.
riktigt dålig uppdatering idag.. jag vet.
jag vaknade runt 9, tog spårvagnen till stan med viccy och så gav mamma mig pengar, sen raka vägen till skolan och efter det åkte vi och hämtade pengar av min syster, för hon skulle ju köpa converse till mig. till min förvåning var alla vita converse slut i hela stan.. jag vart riktigt jävla sur haha. kom i alla fall hem med ett par solglasögon och lite annat. sen köpte vi kebab och åkte till min syster och käka, och så beställde jag converse ifrån internet. så om 3-5 dagar har jag mina älsklingar. på tal om älsklingar. mitt hjärta kommer om 8 dagar. efter att vi varit hos min syster tog vi bussen till vilbergen och solade, sen promenerade vi hem till mig och lämnade grejerna. efter en stund tog vi spårvagnen till klocket och nu är jag hemma igen. behöver inte ens säga vad jag gjorde i klocket.. nött... haha. nu ska jag inte göra så mycket bara koppla av. sen är det skola imorgon igen och solning efter det. pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!