LÅNGT INLÄGG

EGZONA, VARFÖR HAR DU SATT LÖSENORD PÅ DIN BLOGG? JAG KOMMER GRÅTA!!!!! ÖPPNA UPP DEN SNABBT....

för övrigt.. HAHA.. : jag kom precis hem ifrån klocket, eller nae. för en liten stund sen. har precis käkat. det började med att sara och jenni smsade mig och bad mig komma till klocket. lite efter 5 hoppade vi på spårvagnen upp till klocket med kära sanna. får sms av sara att hon kommer vid 7 tiden för att hon hade något att göra. när vi kommer fram till klocket möter vi rose för att gå till willys och köpa nötter o sådär. och då säger häxan att jenni ligger och sover. fattar ni eller? jenni och sara = dom som startade hela skiten om att komma till klocket är åt helvete båda två. ville döda dom. jenni kom vid 7 någon gång och sara träffade jag aldrig haha. tog spårvagnen hem med hanna vid halv 8, de andra drog till gårn. just de, jag träffade även viccy och bella också, dom kom ut en stund ♥

en sak till: HANNA, MIN KÄRA KUSIN HAR SVIKIT MIG. HON HAR NY OPERATÖR ELLER VAD DE HETER.. 3.. alltså 3.. hur ska jag kunna smsa henne nu? mina pengar kommer gå direkt, på tal om de. hur ska jag kunna ringa henne? pengarna kommer gå så fort samtalet kopplas upp. "3 its a magic nr.."

aja, sover i alla fall hos henne inatt, så jag behöver inte smsa. kommer däremot inte kunna skriva mer blogg för vi ska ägna oss åt att kolla på film.

imorgon ska jag pappa deniz och hanna dra till min storasyster, hähä.

fan, jag är skit glad. allt känns så skönt med min älskling och sommarlovet kommer bli riktigt härligt :D och min älskling kommer hit snart ocksååååååå :D nae, nu får jag sluta snacka HAHA.. känns som om jag pratar med mig själv.. mobbad. puss på er. vi hörs imorgon!

Kommentarer
Egzona

Om du menar mig så här får du användarnamnet: kay o lösenordet är: dog :D Jag har lösenskydd så folk ska inte kunna stalka mig HAHA :(



Blogg: http://eggi.blogg.se/
2010-04-08 @ 21:34:48
zorana

svar: på lindex köpte jag dom i think :D <3



Blogg: http://zoraana.blogg.se/
2010-04-08 @ 21:50:32


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!