lagar mat

sitter just nu och pratar med viccy, min söta pulla i telefon. har precis lagat mat, den ska va i ugnen ett jävla bra tag nu och jag som är så hunrgig :( jaja, hoppas de smakar i alla fall.. annars vet jag inte vart jag tar vägen haha. idag händer inte så mycket, hanna drog till stan med sin mamma men kommer hit snart igen tror jag. ska bara vara hemma och ta det lugnt.

milijana: tack för kommentaren haha, så söt du är. "ingen skada skedd" HAHA.. varför tog det slut :( ?

puss puss, uppdaterar senare.

Kommentarer
milijana

ahah .. okej knas o berätta egentligen men ah du vet albanska tjejer tycker inte om när "blandraser tar deras killar" så fanns så det va alltid krig för tjejer ville ha han, jag tröttna och gav iväg honom :p .. avstånder va långt 50 mil.. :P



2010-04-23 @ 17:47:26


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!