klocket today

till att börja med: ni har blivit sämst på att kommentera.. era fula jävlar.. haha


jag vaknade först vid kl 10 av att hannas telefon ringer och en viss rose elias är i andra änden, häxa jävel. var vaken till typ kl 11, sen däckade jag om och vaknade när älskling ringde mig. höhö, då blir jag inte sur HAHA. men klockan var faktiskt 14.00 då.. gick upp, satt i köket med mamma och hanna och drack kaffe. nu kom jag precis ut ur dushen och ska upp till klocket till mina kära tjejer. you are the best!

hörs kväll, eller senare via mobilen kanske OM JAG HAR PENGAR KVAR :) HAHA


Kommentarer
Egzona

då får vi börja ändra på det :D haha



Blogg: http://eggi.blogg.se/
2010-04-08 @ 19:46:02


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!