kan inte sluta tänka på dig..

har pratat lite med min bebis i telefon.
"nu kunde jag varit hos dig" mm, det kunde du :(
saknar min älskling så jävla mycket. önskar att han bara kunde ringa och säga kom till tågstationen om en halv timme. jag hade SPRUNGIT (kvittar om jag är mörkrädd och hatar att vara ute själv när det är mörkt HAHA) dit om inte spårvagnarna gick förstårs (a) fan vad jag drömmer mig bort nu. tänker att det är sant, att han snart är här. men nae, får väl förmodligen vänta på mina efterlängtade kramar och pussar ett tag till.. det skär i hjärtat.

funderar på om jag ska lägga mig i ett varmt bad med massor av skum och bara tänka på allt gott som har med min bebis att göra. det blir nog så, det behövs.
är ledsen.. :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!