jag vet inte mohaha

alltså jag har ärligt talat ingenting att skriva. vet inte vad jag ska skriva om. och jag är jävligt irriterad men den historian ska vi inte dra upp här! private shit. nae, ska inte leka gangster här. men jag har inget annat att skriva? sitter här och typ pratar med mig själv. MOTHERFUCKER. jag är irriterad, men när jag blir irriterad och skriver något så kan jag typ prata högt och säga massor svär ord som låter skit roligt (gör till mig med rösten) och så börjar jag skratta för mig själv. hahahaha. galet. crazy bitch maddafakka.. ae, nu ska jag hämta kaffet som jag precis gick ut i köket och gjorde, puss

Kommentarer
Veronica Courtney

Haha börjar du bli lite galen turksås?



Blogg: http://veronicacourtney.blogg.se/
2010-04-15 @ 23:53:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!