jag är fast

jag kan sitta och titta på bilder på dig i timmar, skojar inte. bläddrar om och om igen med ett leende på läpparna









världens bästaste pojkvän aka mästerkocken (ser ni hur inne han är matlagningen HAHA kolla minen)



this is my bodyguard HAHA ♥


'
jag kan verkligen inte sluta tänka på dig mitt hjärta.
nu kunde du ha legat i min säng.

vet du?
jag hade blitt hur glad som helst om du kom hit nu. kvittar hur mycket du tjatar på mig. "hämta dricka, ge mig mitt snus, stäng fönstret, bädda sängen, torka badrummet, släng dom här i tvätten, hämta mat, gör si, gör så"

jag hade dött av lycka om du kom hit nu. hade våldtagit dig med pussar. just det, jag drömde om dig inatt. du bodde i samma port som mig och jag såg dig ifrån parkeringen, du hade precis kommit hem ifrån KS så jag sprang och öppnade dörren och där kom du, mot mig. jag dödade dig med kärlek, mitt hjärta ♥



sluttjatat om min SÖTA VACKRA ÄLSKADE.. pojkvän.

jag sitter och pratar med nathalie på msn, vi båda är lika dumma i huvet och lika deprimerade åsnekukar båda två. bara för det ska jag göra som paow: FETLÄÄÄÄÄÄÄNK TILL NATHA!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!