fucking shit!

min zemer kommer inte hit under lovet, fan också! :( jag som verkligen hade längtat efter honom. hoppas att han fixar så att han kan komma hit i alla fall.. vi har ju lov i en vecka så han hinner vara här i någa dagar åtminstone..

jag älskar dig mer och mer och jag blir mer och mer fast vid dig för varje sekund som går.
förlåt för alla gånger jag ställt till med bråk (alla rivsår jag gett dig HAHA:$), det har inte varit meningen men du vet hur jag är, du känner mig. jag är envis. hade helst av allt velat att du var här nu mitt hjärta. solen skiner, vi hade kunnat tagit en skön promenad hand i hand, i lugn och ro. du betyder allt för mig min ängel, du är hela min värld.

kastriot, du och jag mot allt. tillsammans är vi oslagbara. eller hur baby? ♥



sexyboy haha, love you (L)



angående inlägget nedan: det var ett aprilskäm. april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill..

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!