FREDAG

Fan vad glad jag blev av din kommentar Alicja, tusen tack för dina ord. det värmde verkligen i hjärtat jag ska försöka komma ihåg så ska jag skriva det du vill veta i ett inlägg. påminn mig om det tar för lång tid. puss puss, ha det bäst!



vaknade upp brevid med min kära kusin vid halv 12. vi gick ut i köket och drack kaffe och sen satte vi igång och städa mitt rum, så nu är det FRESH. hähä. jag mår riktigt jävla bra idag alltså, vet inte varför. trots att vädret är lite upp och ner, sol, regn, sol regn, så mår jag skit bra! kanske beror lite på att jag har världens bästaste pojkvän och att han kommer hit om 4 dagar.

nu ska vi dricka lite mer kaffe med mamma haha, och sen får vi helt enkelt se vad dagen har att erbjuda. vi hörs senare bloggen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!