för jag är lycklig, ja, jag är lycklig..

.. ja, jag är lycklig hela långa veckan ut.. trallala.. hahah.


alltså det finns verkligen inga ord för vad jag känner för min zemer. han betyder verkligen allt för mig och jag älskar han högst på jorden. tackar gud för att han är min ♥ äntligen bestämt när han ska komma nu. 29 april - 9 maj. gud vad jag längtar! och perfekt till valborg och allt. han är här första maj, då tivolit är här.



slutpratat om kärlek, haha. jag torterar er med min kärlek haha... hanna kom precis hit, hon sover här inatt. ovanligt? nae.

Kommentarer
Linda

hej! ville bara säga att din blogg e helt soooft (H) inget sånhära fjortis skit... haha... och de syns verkligen att du älskar din pojkvän känner precis som du... den känslan är obeskrivlig ... vacker är du oxå !!!!



2010-04-08 @ 17:20:28
selma

sv: hahaha, tack så otroligt mycket linda, det värmer. ja, känslan av att älska någon och att bli älskad tillbaka är obeskrivlig. det är underbart att vara kär :D tack för att du tycker att jag är vacker, haha så söt du är! hade bäst <3



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2010-04-08 @ 19:58:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!