det spökar i mitt rum :(

till att börja med jag har alltid på min tv PÅ när jag sover fast utan ljud, för att det ska bli lite ljust i rummet. men jag lägger min datorstol för tvn, fast det kommer endå ljus.

.. inatt vaknade jag av att det var kallt i mitt rum och jag vet att jag hade stängt fönstret innan jag la mig, sover aldrig med fönstret öppet.. men ändå var det öppet?  och datorstolen stod riktat mot min säng, som att någon hade suttit och kollat på mig när jag sov. fuck haha.. får rysningar när jag skriver :( blir rädd HAHA.

nae, nu ska jag ut i köket och äta frukost sen måste jag skynda mig till skolan. viccy svarar inte när man ringer som vanligt.. även att jag sa åt henne att ha på ljud... du borde ha stryk din jävel :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!