bara för att jag har tråkigt




ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt kär i? en, med hela mitt hjärta. Kastriot!
Vad tycker du om kärlek? inget är bättre än kärlek och inget är värre än att förlora den.
När kramade du någon sist? idag när vi sa hej då till ungarna
Saknar du någon speciell person? mm, kastriot
Har du svårt för att bli kär? vet inte
När kysste/hånglade du med någon sist? 21 februari :(
Ångrar du det? nej!
Är du singel? nej!
När fick du senast en komplimang? today av baby.
Har du hånglat med någon av samma kön? nej!!


HAR DU NÅGONSIN?
Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: aa
Hånglat med fler än 5 pers: nae
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nae
Gjort något riktigt dumt? har jag säkert
Gjort något du verkligen ångrar? japp
Varit nykter på nyårsafton? ja
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? vet inte haha har jag säkert.
Blivit polisanmäld? nää
Fått din mamma att gråta? mm
Slagit ner någon? kommer inte på någon just nu, antagligen på skoj.
Skämts över dig själv? haha jadå
Sagt jag älskar dig och menat det? JA!
Tar du droger? aldrig.
Dricker du? händer jävligt sällan. 1 gång om året? haha
Vilka kläder sover du i? shorts och stor t-shirt.
Vad hatar du verkligen? falska människor
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nae
Är du ensam nu? mm :(
Vill du gifta dig? JAA :D
Vill du ha barn? JAA :D

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag och hanna.
Såg dig gråta? hanna eller kastriot.
Fick dig att gråta? private shit.
Du kysste/hånglade med? kastriot
Du delade en cigg med? hanna
Du gick på bio med? madde och viccy haha tusen år sen.
Skällde på dig? kommer inte ihåg

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nae
Kramat någon? ja, ungarna vi är barnvakt åt ♥
Pussat någon? nae
Köpt någonting? aa
Sjungit? aa
Saknat någon? hela jävla tiden :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!