5 days left

det var två hela månader sen jag såg dig, sist. jag saknar dig så det svider, helt ärligt. jag får ont i hjärtat känns det som. det finns inte ord för hur mycket jag vill träffa dig och hålla om dig. två hela månader sen.. men jag släpper dig ändå inte, för jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. du är min andra halva, du är en stor del av mig nu. jag kan inte fortsätta utan dig. jag är så lycklig över att det bara är 5 dagar kvar tills jag får se dig igen.. jag får se dig i 13 dagar 24/7. jag längtar verkligen efter dig mitt hjärta. jag älskar dig ifrån himlen ner till det djupaste hav.

Kastriot Spahijaj ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!