20/4

sv: ne jag vet att jag inte uppdaterar när min pojkvän är hos mig. det är väl självklart eller? vi har inte träffats på två månader, klart jag har saknat honom och vill umgås med honom. sitter inte framför datorn när mitt hjärta är hos mig! förlåt om jag verkar dryg, men blev lite irriterad..




igår var vi i tiovlit med lite folk, älskling vann en nalle åt mig "LOVE YOU" står det på den. haha älskar min prins!
idag har vi inte gjort så mycket, vi vaknade HALV 9.. helt sjukt. senare drog vi ner på stan en sväng med peter och rose. sen åkte vi hem igen. och ikväll ska vi träffa lite folk igen och dra till tivolit. igår var det inte så mycket folk där med tanke på att det var skola för dom flesta idag.  jaja, vi hörs när vi hörs :) och bilder kommer när jag orkar flytta över dom till datorn. puss

Kommentarer
milijana

hahhahahah vilket djuur , helt ledsen för att du inte uppdaterar.. HAHAHAH njut av tiden, oss har du tid med när han åker hem, passa på va med han! :)



2010-05-01 @ 00:24:05
E

Haha, klart du inte sitter vid datorn. jag vet hur det är, sitter aldrig vid datorn när jag är med min bebi (då vi träffar varandra nästan varje helg), och två månader, damn jag skulle fan dött ;o jag vet hur det är att sakna, det är sjukt jobbigt. du insprierar (stavning?) mig sjukt mycket, GO GIRL <3



2010-05-03 @ 18:51:24
Anonym

Vilken fin blogg du har selma.jag gillar också din bloggdesign jättemycket.



hälsningar annokas blogg



2010-06-12 @ 22:53:33


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!