11 dagar kvar

11 dagar kvar tills jag får se min älskling i ögonen
11 dagar kvar tills jag får pussa min bebis
11 dagar kvar tills jag får hålla om min kärlek
11 dagar kvar tills jag får somna och vakna brevid min zemer
11 dagar kvar tills jag får skratta med min pluttis
11 dagar kvar tills jag får nypa min sötnos så han får ont HAHA.. (ond kvinna)
11 dagar kvar tills jag får en god natt-puss av den jag älskar
11 dagar kvar tills jag får höra min älsklings jobbiga tjat (saknar till och med det om jag ska vara ärlig HAHA)
11 dagar kvar tills jag får känna min bejbis underbara lukt

11 DAGAR KVAR TILLS JAG FÅR TRÄFFA MIN UNDERBARA POJKVÄN, KASTRIOT ♥


Kommentarer
natha

hahah så söt du är :P



2010-04-16 @ 14:30:43
Egz

så romantisk du är :*



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2010-04-17 @ 12:31:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!