har som sagt inte orkat skriva


lördag: vaknade, hanna kom hit. sen åkte vi till klocket runt 5 tiden, umgicks med rose och jenni. tack för att du förlät mig gabbe ♥ sen när vi satt på en bänk, kom två blondiner på en cykel. jenni ska fjanta sig som vanligt HAHA "ahopp.. nya fjortisar till klocket då.." (högt som fan) HAHA. så hörde vi BLATTEJÄVLAR. och jag som vanligt, DIN LILLA HORA KOM HIT.. vi sprang efter dom. men dom lyckades sticka åt helvete med tanke på cykeln HAHA. katastrof.

söndag: vaknade upp brevid min söta kusin, satte oss i köket och drack kaffe, tog det lite lugnt. senare käkade vi och tog på oss och sånt där. sen tog vi spårvagnen till klocket och gick till willys med rose och jenni, köpte nötter och power king. sen satte vi oss och bara pratade och käkade haha. ser ut som fåglar har varit på en av bänkarna i klocket nu haha.. stackars. tog spårvagnen hem vid halv 8, sen gjorde jag inte så mycket, var bara hemma.....

idag/måndag: vaknade precis, känner mig helt seg idag. men måste ner på stan och kolla vilken storlek jag har i converse för att sedan beställa.  ae, sitter här och gäspar och jag vet inte vad. mamma gör kaffe åt mig nu hähä :) saknar min bebis..



Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!