¨


Anna:
hej jag har några frågor:

- vart bor din kille eftersom ni inte kan ses så ofta?

Svar: min kille bor utanför Göteborg (Herrljunga)

- är din hårfärg din naturliga eller har du färgat?(ditt hår e skit fint)

Svar: Nej detta är inte min naturliga hårfärg, har brunt, inte svart (diggar svart mer) tack så jätte mycket för komplimangen :)

- hur gammal är du?

Svar: jag fyller 17 år i Augusti.

- när du börjar gymnasiet, vilket gymnasium hade du tänkt välja?

Svar: jag har ingen aning om när jag tänker ge mig in i gymnasiet haha.. :/ har matten kvar, så jag blir kvar i IV ett år till skulle jag tro. när jag är klar, vet jag inte vilken linje jag ska välja. vill utbilda mig till socionom när jag är klar med skolan och vet ännu inte vilken linje som vore bäst för mig..


- hur kan du få formen på dina ögonbryn så högt upp det e skit snyggt.

Jag bor i nkpg so you know :)

Svar: ärligt talat så vet jag faktiskt inte. jag vet inte hur jag har fått formen, minns inte. det var jävligt länge sen och nu har jag bara fortsatt att "rensa" när det växt ut mer hår haha. och sen så fyller jag i lite med ögonbrynspenna (det gör mycket).



Milijana:
Jag bombar med frågor! :D

- hur går skolan för dig? har för dig du sa du gick Iv, går det bra nu?

Svar: det går rätt bra, jag har bara matten kvar och ett prov i engelska. sen ska jag plugga upp lite andra betyg samtidigt som jag jobbar på matten, nu i höst.


- Du vaknar en dag, hela dagen görs exakt som du vill.. vad gör du?

Svar:  asså så som jag skulle velat ha de?
haha i så fall: jag vaknar upp runt 11 tiden brevid Kastriot, myser, äter frukost, dushar, klär på oss. ser mamma i köket, hon sprider glädje. jag och kassi går ut och promenerar lite, bara är. senare framåt kvällen möter vi upp vänner och grillar och har det hur trevligt som helst.


- vad önskar du mest i livet (förutom att det fungerar med kastriot osv) .. mer så spontant.. typ flytta till ett annat land osv.. aa du fattar :P

Svar: hm.. jag önskar min familj väl och att få chansen att utbilda mig till socionom så att jag kan hjälpa ungdomar med problem. är ingen sån som måste shoppa, följa modet, åka till tusen länder osv.. mest i världen önskar jag att min familj mår bra och att jag får en underbar framtid med man och barn och en bra ekonomi.

- 3 bästa egenskaper hos dig /sämsta egenskaper?

Svar: sorry, kom bara på 2 st på varje haha.. : jag är glad och pålitlig/litar för snabbt på folk och envis


- var shoppar du saker ifrån på internet? :D
haha hoppas folk skriver nu :D jag vill veta!

Svar: oftast blir det faktiskt H&m..  Nelly är nice.  diggar flera stycken, men kommer inte på allas hemsidor just nu haha..


Gabriella:
äre inte svårt o ha långdistans förhållandeeller vare heter hahaha :$ ?

Svar: Jo klart det är svårt, men det är trotsallt mitt första förhållande så jag vet inte hur det skulle vara om han bodde här, tror att vi skulle tröttna på varann till slut. träffas-varje-dag skulle det bli. Nu kan jag längta efter honom och verkligen känna saknad, då är det en riktigt härlig känsla att få springa och krama om honom efter en lång tids väntan.

hur ofta brukar du & din kille träffas ?

ville bara säga att ni är söta också & att ja saknar dig ! puss <3

Svar: hm.. vi bestämde oss för att försöka träffas på helger och lov. men det har bara blivit lov nu, inga helger. tack habibti, saknar dig med.





Constantina:
har din kille någonsin varit kall mot dig på sms och så? om han varit de hur tar du det? asså är du kall tillbaka elr undrar du vrf han e sån?
har du några piercingar någonstans?

skit bra blogg har du! puss<3

Svar: haha det var lite roligt att du hade kommenterat under två olika namn. Zeinab och denna. jaja, skit samma :)
Ja, han har varit kall mot mig på sms haha. och antingen är jag kall tillbaka - jag är envis och behandlar folk så som dom behandlar mig. Annars frågar jag om det har hänt något, eller så är jag puttinutti så att han blir glad igen =) och jag har hål i öronen och i näsan, hade i underläppen förut men tog ut den. tackar.




almedina om
1:hur sköter du ditt hår , för det är riktit fint :)?

Svar: Ärligt talat så gör jag INGENTING med mitt hår, mer än att tvättar och borstar det? haha.. det börjar bli slitet nu, måste klippa mig :'(



2: blir du lätt svartsjuk om typ kastriot smsar med sina tjejkompisar elr kramar dom o sånt ?


Svar: Kastriot är svartsjuk av sig och jag ska inte neka, men är inte lika svartsjuk som han. han vill inte att jag smsar med killkompisar eller kramar dom. så vi har kommit överens om att inte ha det motsatta könets telefon nummer eller att krama dom. haha, jag tycker det är lite larvigt för mina killkompisar behandlar mig som om jag vore deras syster. men Kastriot förstår inte det och är rädd att något ska hända (?) fråga mig inte varför, jag har aldrig varit en sån tjej. missuppfatta inte svaret nu. vi får prata och sådär med det motsatta könet haha.. bara inte ha deras telefon nummer.

3: tycker du det är okej att han kramar sina tjejkomppisar elr ? oj samma fråga men sak samma :$

Svar: Jag hade tyckt det var okej om han tillät mig göra det, jag är inte i något behov av att krama andra, men du förstår vad jag menar.


4:vad brukar du göra när ni tjaffsar ? blir du ledsen elr arg liksom

Svar: Jag blir arg, irriterad, ledsen, sur, besviken haha.. får flipp.. :| antingen kan jag börja gråta, eller så blir jag så arg att jag kastar tallrikar HAHA... han skrattade när jag råkade kasta en tallrik en gång när han var här, för att jag blev så arg på honom HAHA.. nu skämtar han alltid " bli inte så arg så att du kastar tallrikar igen.."

5: om kastriot va otrogen skulle du kunna förlåta hnm för ni båda e så kära i varnn ?

Svar: Jag skulle inte förlåta honom hur mycket jag än älskar den killen. Är han otrogen så söker han efter något jag inte har eller kan ge och då är det inte mig han älskar. OM han skulle vara otrogen, skulle jag bara vända mig om och gå hur svårt det än skulle vara.

6: love uuur blogggg (A) lycka till med allt i livet nu o hoppas du o k har skit kul när mhan kommer till dej :D

Svar: haha tack så otroligt mycket. ja, det hoppas jag med :) puss på dig ♥

Egzona:
ja du sockertopp..

- varför är du så söt?

Svar:  fråga mina föräldrar haha


- ringar eller örhängen?

Svar: örhängen fifan!


- vill du någon gång göra något galet, typ bungy-jumping osv? (HAHA hoppa från bron)

Svar: aldrig i mitt liv :|


- vart vill du helst resa?

Svar: Grekland/Spanien


- vad är det första du kollar på när en kille kommer nära dig, i ansiktet då? och vilken del kommer du mest ihåg senare? ex hans glimt i ögat osv HAHA vilken poesi :$:$


Svar: haha, ögonen  btw du är dum i huvudet haha


- vilken är din favoritchoklad? (a)

Svar: Marabou mjölkchoklad LÄTT :D


- hur många kids vill du ha? är du bra med barn?

Svar: 3-4 st :$ Jag är perfekt med barn :$


- är du rädd för åska?
puss babe! <3

Svar: nej, inte så mycket bara när det åskar riktigt riktigt mycket. puss på dig zemer!


Linda:
1. hur länge har du o kastriot varit tsm? :D

Svar: 4 månader imorgon.

2. skulle inte du kunna vissa hos typ hur du sminkar dig ? steg för steg?

Svar: haha, kanske. får se :) annars kan jag skriva ett inlägg om hur jag sminkar mig

3. kommer du från bosnien eller turkiet?

Svar: haha, jag får ofta höra att jag kommer ifrån bosninen. men jag är halv turk och halv svensk faktiskt.


4. du får nog höra att du är vacker väldigt ofta, är det något du skulle vilja ändra på som du inte tkr om? :P
Hade bäst!! :D

svar: Alla har väl något dom vill ändra på, men inget jag kommer på just nu. bara mina ofixade ögonbryn HAHA.

Sabina:
Vad skulle du göra om din pojkvän va otrogen mot dig?

Svar: jag skulle inte ens frågat varför. Skulle bara sagt två ord GAME OVER! =)


Var kommer du ifrån? alltså din bakrund..

Svar: min mamma är svensk och min pappa är turk.


Är dehär ditt första seriösa förhållande?

Svar: ja, det är mitt första seriösa förhållande, mitt första förhållande överhuvudtaget.

Kommentarer
Constantina

hehe aa min kompis heter zeinab hon brukar oxå läsa din blogg :) hon var hoss mig när hon skrev de :P



2010-04-25 @ 21:08:43


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!