viccy ska sova här inatt igen

vaknade vid halv 12 idag av att viccys mobil rindge. så då gick vi upp, hennes pappa kom och hämta henne för att hon skulle iväg. sen kom hanna hit, vi drack kaffe o sådär :) och så rengjorde jag mitt ansikte ;) jag får inte glömmade! sen fixade jag och min kusin naglarna och satt och skratta med mamma i köket. pratade lite om min storebror Deniz och sådär. inte alls långt kvar nu! <3

och nu ska jag käka lite lasange. viccy ringde precis, hon kommer och sover här idag igen =) hon skulle bara äta sen när hon ringer ska jag gå ut och möta henne :) viccy: " SELMA VI GÖR KYCKLINGPYTT IKVÄLL IGEN!" haha jag älskar verkligen henne alltså!

nej men hörrni, min mat kallnar, vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!