höhö

shululu =D dagen började med att jag vaknade vid halv 8, ringde min zemer för att väcka han. sen "somnade" jag om till halv 9, rose var redan uppe då. hon satt med min mamma i köket och drack kaffe och berättade roliga historier så att min mamma dog av skratt hahaha. jag drack i alla fall lite te, sen fixade jag mig lite fort. så tog vi spårvagnen till skolan. mötte manne och verro också. pluggade lite engelska bara, sen vid 12 käkade vi och efter de väntade vi på att de skulle bli bråk.. vi ville se lite action men de blev inget =(

haha så jag och viccy drog vidare till vårdcentralen i klocket. eller, vi hann ta spårvagnen och åka några hållplatser, sen ringer rose och skriker på mig att jag har hennes busskort, så det var bara att gå av och promenera tillbaka till skolan för att lämna de, och sen springa genom massor vägar hahahaha (vi höll på att bli överkörda) till bussen för den stod precis där. så åkte vi i alla fall till vårdcentralen för att viccy, dum som hon är, hade skärt sig på en lampa som var sönder, så de var rätt djupt. dom plåstrade om henne, men kunde inte sy eftersom det har gått en dag?! haha.. sen tog jag bussen hem och nu är min mobil fuckad och jag får lite damp.

rose var precis här och hämtade sina kläder och lämnade mina! idag blir de att sova tidigt, de har jag och kastriot redan bestämt :$ .. så vi orkar upp till skolan imorgon! nej men, nu ska jag dricka kaffe haha. höööööööööörs!




Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!