namn och tatuering

min pappa ville att jag skulle heta Fatime, tänk om jag hade hetat så istället för selma?! nae, Fatime hade inte passat på mig. men men, det tyckte han i alla fall haha. Fatime Sedef .. haha, hm .. borde inte min dotter heta Fatime i andra namn? då skulle nog pappa bli glad. Qendresa Fatime ... (min mans efternamn) Sedef. JÄVLAR! jag yrar loss här. men men, så kanske det blir. och min son ska heta antingen Kenan i för, eller andra namn.

och mina barns personnr ska jag tatuera in på mina handleder.. jag förbereder lite för tidigt, men roligt är det och så ska det bli i framtiden! =D

påtal om tatueringar, min mamma och jag pratade om min tatuering som jag ska göra, häromdagen. den ska sitta på skulderbladet och hon sa att jag skulle skriva Türkiye över månen och stjärnan, för det finns ett till land som har måne och stjärna på sin flagga. nu letar jag bara efter en fet textstil, typ i någon skrivstils form.. vet ni någon bra hemsida där man kan kolla sånt?

(gjorde bara den texten över, så man ser på ett ungefär) + så ska de inte vara rött runt om månen och stjärnan, men de blev så när jag gjorde om.. haha

.. fan vad fläshig den kommer bli ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!