höhöhö

god dag! drog till skolan med viccy och tommy vid halv 10, men mådde illa så jag och viccy drog till stan en snabbis, för att hon skulle kolla en tröja. såklart fastnade vi på stan. och när vi var inne i H&M så kom det massor av vakter, springandes. efter några minuter kom dom med en zigenare, en man hahaha! så synd. men så går de. ta aldrig saker som inte är dina ;)

när jag kom hem, gjorde jag mat (tror det var därför jag mådde illa, var överhungrig) sen så kom min kusin hit. vi la oss i min säng och tänkte vila en stund, självklart låg vi och skrattade - men jag vet inte åt vad? hahaha! sen däckade vi båda i alla fall. till kl 4.. höh, hoppas jag kan somna inatt ;P

bild på manne ifrån igår:


hör av mig senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!