ups!

somnade visst! iväntan på att viccy skulle komma, la jag mig i sängen och kollade på tv. inte långt efter att jag hade lagt mig, vände jag på mig och somnade. känner ni igen er? haha! jag var faktiskt trött! har inte sovit alls bra inatt eftersom att jag råkade somna i springan av min mina två madrasser och jag gjorde ingenting åt de när jag vaknade av att de gjorde ont/var jobbigt. jag somnade bara om igen, på något konstigt sätt + så somnade vi riktigt sent! så det var inte så konstigt att jag var trött.

men men, nu väntar jag fortfarande på viccy. hon har inte dykt upp ännu, nej - hon somnade också! hahahaha. aja, får väl se om hon kommer snart. börjar bli lite hungrig! vill äta kycklingpytt.. men måste ju såklart vänta på henne som också vill ha de. SKYNDA DIG VICCY! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!