tidsfördriv?!

och ja, jag tog den av dig emelie, häxajävel! hahaha

SENASTE

Personen du pratade i telefon med: Kastriot
Du kramade: kent

IDAG
Kläder: stor t-shirt och shorts än så länge.
Bättre än igår: klockan är inte alls mycket, så de kan jag inte säga än.

IMORGON
Är det: måndag
Planer: gå till skolan!
Något tråkigt som händer imorgon: hm.. vet inte.

FAVORIT
Nummer: 7
Färg: svart och rosa
Årstid: sommar

FRÅGOR OCH SVAR
Det första du gjorde i morse?: kollade min mobil (som vanligt)
Vad åt du sist?: åt macka och drack kaffe
Vad irriterar du dig på?: snakes
Tror du på distansförållanden?: yes!
Vem tänker du på just nu?: käääs
Tror du att personen tänker på dig med?: i think so =D
Vart reste du sist?: har inte rest någonstans på JÄVLIGT länge :S sthlm tror jag.
Vad gjorde du igår kväll?: barnvakt och sådär
Liknar du din mamma eller pappa?: mamma
Ler du ofta?: yes
Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: löööve.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: ja de gör jag.
I vems säng sov du i igår natt?: bettans
Vilken färg har din tröja?: vit
Saknar du någon?: ja, hela tiden
Humör för tillfället?: uttråkad och seg

SORG

Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: ja
Har du någonsin gråtit dig till sömns?: aao
Gråter du när du skadar dig?: nej, skrattar oftast hahaha

GLÄDJE

Är du en glad person?: jadå.
Vad gör dig glad?: käs, vänner och familj
Önskar du att du var lyckligare?: ja, jag är de snart.
Är lycka överskattat?: nej!
Kan musik göra dig glad?: japp

HAT
Vem hatar du verkligen?: ingen ;)
Har du någonsin gjort en hat-lista?: när jag var liten, säkert haha
Är du en mobbare?: nae
Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: ja
Har du blivit sviken någon gång?: ja, vem har inte?

SKOLAN
Gillar du skolan?: nej
Favoritämne?: inget.
Värsta ämne : matte
Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: ja haha

Kommentarer
izabella

haha om de är samma kent som ja tror de är, så har ja träffat honom, kort,gipsy ? :)



Blogg: http://izabellao.blogg.se/
2009-09-08 @ 15:10:53


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!