städat och möblerat om

förut drack vi kaffe, jag och min kusin. kollade på lugna gatan som går på kanal 1, och så pluggade vi lite. sen fick vi för oss att möblera om mitt rum, så vi städade och möblerade om hela mitt rum. blev rätt nöjd! men de har tagit flera timmar och vissa konsekvenser har de gett, min kusin fick ena min madrass på hennes fot hahaha.. fett synd, helt blå är den nu, stackars. nu bläddrar vi emellan efterlyst och idol. och om några minuter är de andra avenyn som gäller. kommer verkligen sova gott inatt och min kusin inviger mitt nya rum med mig haha.

KANSKE uppdaterar ett till inlägg ikväll, annars hörs vi imorgon.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!