SELMA AKA HEMMAFRU?

ni borde nog kalla mig hemmafru, i framtiden. känner mig som en nu i alla fall, har precis städat mitt rum, damsugat, skurat och hela köret. efter det tog jag hela badrummet. kämpigt, men man måste ju hålla det fint! är sugen på att städa hela lägenheten, men jag kommer säkert inte palla sen när jag är typ klar, sån är jag. mamma har tvättat kläder hela morgonen, hon är helt körd. hon bara: selma det fanns inte en enda sak som var min i tvätten! ett stort berg som var ditt, bara ditt.. & 7 bh:ar på en vecka?! man bara.. hehe, ups. hahahahahahaha. men saken är den att jag kan inte tvätta :S min mamma har aldrig lärt mig det, konstigt nog. jag vet inte hur man sätter på maskinen och sånt, måste lära mig det snart. laga mat och städa kan jag, bara tvätten kvar sen är jag en redig hemmafru! haha.

nu lagar min kära mamma mat också, så jag ska strax äta och sen hoppa in i dushen!
see yaa
Mwaah



jag i framtiden? HAHAHA

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!