problem med internet

mitt internet har knasat i flera dagar nu. men jag uppdaterade den 6:e senaste, och den dagen var jag bara hemma, har jag för mig.

igår: var jag i skolan (riktigt rolig dag) och efter de åkte jag hem till rose, med henne. var där en stund, sen tog vi spårvagnen ner til lstan, till hennes kontakt person för att hämta hennes schema. sen tog vi bussen till hageby, rose gick till oscar och jag till min storasyster. var där en stund, pratade bara o så. sen mötte jag upp rose och jasmina så begav vi oss till klocket, min kusin hängde på också =) där var vi bara en stund, sen tog jag jasmina och min kusin spårvagnen hem, jasmina fortsatte till navestad och jag och hanna gick hem till henne, hämtade saker för att hon skulle sova hos mig. sen köpte vi lite chips o dip och kollade på film här hemma :)

zlatan bögen .. idioten heter Zlatan Ibrahimovic, på riktigt alltså! hahaha / r och v





idag: vaknade jag vid 8, åkte till skolan. hade bara en lektion, käkade sen tog jag spårvagnen hem med manne.  när jag kom hem gick min kusin till skolan, sen somnade jag haha.. så kom hon och väckte hon mig när hon hade slutat. vi gjorde kaffe och sen gick vi hem till henne en stund. hon fyllde i något om lumpen.. som hon ska göra ;P haha göööölligt! och nu är vi här, kollar på jerry springer och om en halv timma börjar Idol 2009 =D



en video ifrån igår: första gympalektionen, bara information men idioterna förstår inte det.
den är inte så rolig. de värsta är lärarens röst i slutet, han skriker loss verkligen haha






Kommentarer
Egzona

HAHAHAHAHAHAHAHHAHHAAHHAAHHAHAHHA JAG DOG AV FLABB :$ HAHAAAHHAHAHAH!!



Blogg: http://simplyegzona.blogg.se/
2009-09-08 @ 20:30:28
kimberly

HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HERREGUUUUUD HAHAHHAHA



Blogg: http://kimbeleej.blogg.se/
2009-09-09 @ 18:44:22
Anonym

va heter läraren?



2009-09-10 @ 22:20:01
selma

jocke ;D



Blogg: http://selmasedef.blogg.se/
2009-09-10 @ 23:56:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!